0.00
3 читачі, 93 публікації

Відбувся семінар-тренінг для провідних вчителів інформатики Львівщини

10-11 листопада 2015 року на базі СЗШ №9 м.Львова відбувся семінар-тренінг для провідних вчителів інформатики Львівської області в рамках українсько-польського проекту «Уроки з підприємницьким тлом» на тему «Шкільна академія підприємництва».
Читати далі →

Відбувся VII Міжнародний форум «Інноватика в сучасній освіті»

20–22 жовтня 2015 р. у Київському Палаці дітей та юнацтва відбулися Сьомий Міжнародний форум «Інноватика в сучасній освіті». Головні партнери — Центр розвитку освіти (ORE) та КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», спільно із іншими ОІППО-учасниками проекту, представляли польсько-український проект «Шкільна академія підприємництва».
Читати далі →

З 21 по 27 жовтня координатори польсько-українського проекту «Шкільна акдемія підриємництва» - Ева Бобінська та Роман Шиян, здійснювали моніторинг перебігу проекту в Україні

З 21 по 27 жовтня координатори польсько-українського проекту «Шкільна акдемія підриємництва» — Ева Бобінська та Роман Шиян, здійснювали моніторинг перебігу проекту в Україні. В рамках даного заходу їм вдалося відвідати три області України.
Читати далі →

Проведено тренінг у рамках польсько-українського проекту “Шкільна академія підприємництва 3”

6-8 жовтня 2015 року на базі Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського відбувся тренінг у рамках польсько-українського проекту “Шкільна академія підприємництва 3”. Учасниками тренінгу стали методисти-предметники ПОІППО ім. М.В. Остроградського та завідувачі Р(М)МК.
Читати далі →

Проект «Шкільна академія підприємництва 3» триває: навчання вчителів географії у Херсонській області

23 жовтня 2015 року на базі Скадовського районного методичного кабінету, в рамках міжрайонного семінару, відбулося навчання вчителів географії, які залучені до участі в польсько-українському проекті «Шкільна академія підприємництва 3».

Учасників семінару привітала Наталія Євгенівна Білоус, завідувач Комунальної установи «Скадовський районний методичний кабінет».  Наталія Євгенівна зазначила, що цей проект надзвичайно необхідний українській освіті, оскільки дає можливість формувати підприємницьку компетентність в учнів не тільки на уроках економіки, а й у рамках вивчення інших дисциплін.

Навчання проводила Зоя Володимирівна Філончук, кандидат педагогічних наук, завідувач науково-методичної лабораторії географії та економіки КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», яка представила наступні питання:

  1. Шкільна академія підприємництва 3: витоки проекту, етапи впровадження, результати та перспективи.
  2. Підприємливість та підприємництво. Підприємницька компетентність як основа конкурентоздатності сучасної особистості.
  3. Розвиток рис підприємливості та ініціативності на уроках географії через активні форми навчання.

Працюючи в групах, учителі географії здійснили огляд активних методів, придатних до розробки конспектів уроків з підприємницьким тлом; визначили способи формування підприємницького тла уроку географії; ознайомилися з методикою проведення інтерактивної гри «Критерійний покер».
Зоя Володимирівна Філончук, координатор проекту в Херсонській області, разом з учителями та методистом Комунальної установи «Скадовський районний методичний кабінет» Миколою Миколайовичем Глазуновим, визначили напрями подальшої роботи, а саме – час розробки та впровадження методичних розробок, їх підготовку до публікації.











Херсонська область Навчання вчителів біології

19-20 жовтня 2015 року на базі Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради в межах польсько-українського проекту «Шкільна академія підприємництва 3», співфінансованого Програмою польської допомоги з розвитку Міністерства закордонних справ Республіки Польща, відбувся семінар-тренінг з підготовки вчителів біології до впровадження в навчальних закладах області «Уроків з підприємницьким тлом».
Читати далі →

Навчання вчителів зарубіжної літератури в рамках проекту «Шкільна академія підприємництва - 3»

Днями на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, на виконання Договору про міжнародну співпрацю та листа Міністерства освіти і науки України від 25.09.2015 № 2/2-13-1939-15 «Про реалізацію польсько-українського проекту «Шкільна академія підприємництва» відбулося навчання вчителів зарубіжної літератури щодо запровадження проекту «Шкільна академія підприємництва — 3». У навчанні взяли участь 20 педагогів Чернівецької області.

Основними питаннями, які розглядали учасники із тренерами Івановою Лілією Іванівною, методистом науково-методичного центру суспільно-гуманітарних дисциплін, та Унгурян Іриною Корнеліївною, викладачем кафедри педагогіки, психології і теорії управління освітою, булиформування ключових компетенцій учнів у навчально-виховному процесі; впровадження компетентності — підприємливість та ініціативність; використання активних методів навчання, їх зміст та класифікація; постановка цілей та очікуваних результатів уроків з підприємницьким тлом.

Під час навчання учасникам було презентовано активні формами роботи з дорослими та учнями, проведено аналіз та обговорення конспектів уроків з підприємницьким тлом.














 

Навчання вчителів біології та основ здоров`я щодо запровадження проекту «Шкільна академія підприємництва - 3»

27 – 28 жовтня 2015 р. на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, на виконання Договору про міжнародну співпрацю та листа Міністерства освіти і науки України від 25.09.2015 № 2/2-13-1939-15 «Про реалізацію польсько-українського проекту «Шкільна академія підприємництва» відбулося навчання вчителів біології та основ здоров`я щодо запровадження проекту «Шкільна академія підприємництва — 3».



Головним завданням проекту є підтримка суспільно-економічного сталого розвитку країни шляхом виконання заходів, що мають на меті підвищення рівня освіти і професійної кваліфікації через запровадження елементів підприємницької освіти у школі не тільки на уроках економіки, а й у рамках усіх шкільних предметів, зокрема і біології та основ здоров’я. Підтвердженням цього є посібник «Уроки з підприємницьким тлом», розроблений учасниками проекту попередніх років.

Учасники тренінгу разом із тренерами Шепенюк Іриною Миколаївною, старшим викладачем кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін та Унгурян Іриною Корнеліївною, викладачем кафедри педагогіки, психології і теорії управління освітою, проаналізували навчальні програми з біології та основ здоров’я щодо можливості формування ключової компетентності — підприємливості та ініціативності.

На практичних заняттях були застосовані активні форми і методи роботи, учасники аналізували та обговорювали конспекти уроків з підприємницьким тлом.







Навчання ініціативності та підприємливості вчителів німецької мови

На виконання Договору про міжнародну співпрацю та листа Міністерства освіти і науки України від 25.09.2015 № 2/2-13-1939-15 «Про реалізацію польсько-українського проекту «Шкільна академія підприємництва» 27-28 жовтня 2015 року відбулося навчання вчителів німецької мови щодо запровадження проекту «Шкільна академія підприємництва — 3». У навчанні на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти взяли участь 20 педагогів області.

Навчання було проведене тренерами Блажевською Наталією Василівною, методистом науково-методичного центру іноземних мов та міжнародних відносин та Унгурян Іриною Корнеліївною, викладачем кафедри педагогіки, психології і теорії управління освітою. В ході роботи були розглянуті наступні питання: формування ключових компетенцій учнів у навчально-виховному процесі; впровадження компетентності — підприємливість та ініціативність; використання активних методів навчання, їх зміст та класифікація; постановка цілей та очікуваних результатів уроків з підприємницьким тлом.

Протягом навчання учасники на практиці ознайомилися із активними формами роботи з дорослими, аналізували та обговорювали уроки з підприємницьким тлом, моделювали власні фрагменти уроків.









Навчання ключової компетентності ініціативності та підприємливості координаторів учнівського самоврядування Буковини

Сучасна суспільно-політична ситуація, в яку вступає наша  країна, інноваційні зміни в системі шкільного виховання висувають нові вимоги до особистості лідера будь-якої формації, зокрема і класного колективу. Лідер – це особистість, яка має авторитет у групі і за якою група визнає право бути організатором діяльності й регулювати стосунки в ній
Читати далі →